Levering en retourneren

LEVERING
Wij verwerken alle bestellingen op donderdag en proberen vóór het weekend alle bestellingen te leveren. Bestellingen in de directe omgeving worden door ons zelf geleverd. Bestellingen hierbuiten worden door PostNL geleverd. In het tweede geval (bezorging met PostNL) ontvang je een email met een link naar Track & Trace, waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Voor de bezorging van de bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht. Hootch brengt € 6,50 Incl. btw in rekening voor het verzenden. De verzendkosten worden ook weergegeven tijdens het bestelproces op de website en in de bevestigingsmail van de bestelling.

Wanneer er niemand thuis is, zal de bezorger een kaart in de brievenbus doen. Daarop staat aangegeven of de bezorger jouw bestelling eventueel bij de buren heeft afgegeven. Als dat niet het geval is, dan zal de bezorger nog een poging doen om jouw bestelling af te leveren. Lukt het de tweede keer niet, dan zal de bestelling worden geretourneerd.

Hootch wil en mag geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. We hebben op de website een leeftijdscontrole ingebouwd. Wij leveren onze producten momenteel alleen in Nederland.

RETOURNEREN
Wanneer je van de aankoop af wilt zien, dien je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de producten aan ons te laten weten. Neem hiervoor contact met ons op via 06 – 22 76 49 40 (tussen 09:00 uur en 17.00 uur) of stuur ons een bericht via info@brouwerijhootch.nl.

Je kunt ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht. Je kunt dit modelformulier ingevuld naar ons sturen per email. We verzoeken je om altijd het bestelnummer te vermelden. Dat bestelnummer staat vermeld in de bevestigingsmail van jouw bestelling.

Om de producten vervolgens terug te sturen vragen we je gebruik te maken van de retourneerprocedure van PostNL.  Vul hierbij de bedrijfsgegevens in zoals volgt:

Sami Kors
Hootch
Oude Groenestraat 6-98
6678 MB Oosterhout [GLD]
Nederland
info@brouwerijhootch.nl

Vul bij de omschrijving van PostNL het bestelnummer in. De producten dien je binnen 14 dagen na je bericht van annulering van de aankoop terug te sturen. Voor vragen of hulp bij het invullen van de verzending via PostNL kun je terecht bij onze klantenservice via het telefoonnummer 06 – 22 76 49 40 (tussen 09:00 uur en 17.00 uur).

Wij maken het bedrag van de door jou betaalde prijs voor de producten terug over met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending zijn echter voor eigen rekening.

Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door beschadiging of bij onnodig gebruik, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij een bewijs van terugzending hebben ontvangen.

SHOP
Nieuw
Merchandise (Coming soon)
Try outs (Coming soon)
Levering en retourneren